Monday, December 10, 2012

wedding~

Hari isnin. arrgghhh!!! hari yang paling manusia yang ade kat bumi ne tak suke kan. me too~

Forget tentang hari isnin, nak dijadkan story hari sabtu lepas aku hadirkan diri ke wedding kawan sekolah aku. Cantik sangat dia. ahhh. (berangan pulak naek pelamin nanti. huk huk.) Tapi masa tu aku jadi kelam kabut memandangkan aku bekerja pada hari sabtu lepas. Sampai rumah pengantin pun around pukul tiga macam tu.Tapi yang seronok nya datang lewat ne tetamu dah tak ramai. So, boleh lah aku kecoh-2 kat sane, gedik-2 ambik gambar.


Pengantin Perempuan : Siti Sakinah binti Haji Awang
Pegantin Lelaki : Aku lupa lah nama dia. Maaf. hehe.

Pengantin perempuan tu la kawan aku masa kat sekolah, cantik sgt. Memandangkan dia ne bukan la seorang yang suka b'make up. Waktu ne dia nampak lain sangat dengan make up yang beretepek-2 kat muka tu. hik hik hik hik (gedik semacam)


Yang sebelah pengantin tu even tak ready lg tetap cute kann.



harap maaf la gambar tak berapa clear.


Cantik sangat dress dye kan.


Budak banyak songeh neh! anak kepada kawan aku. Mak dia tak sudi nak bergambar. hi hi hi hi


ne pun anak kawan aku jugak,tapi anak yang ke tiga.  Dia ne kahwin awal, sebab tu anak dah tiga. Maklum la kawan-2 aku dah ramai yang kahwin. Dapat la aku anak buah angkat. haha. 
Ne baby boy baru tiga bulan.


Sayangnya pelamin orang da. ambik berkat ler. hik hik hik

Balik dari kenduri lebih kurang pukul empat macam tu la, tapi bukan terus balik rumah.
Kami sambung berjalan sampai tak cukup tapak.
Kami singgah di Mitc, ayer keroh, kata kawan aku ada event.
Tapi aku tak ingat karnival tu untuk ape. Yang aku tahu anjuran kerajaan melaka tapi gabung setiap negeri. (maklum la banyak sangat makan semut!)

Ramai sangat orang sampai aku kusut je tengok, tapi yang seronok nya dapat kenal barangan keluaran malaysia dan belajar sikit-2 tentang kebudayaan orang Malaysia. 


teringin nak jejak kaki ke perak.
Macam seronok dan paling penting aku suka dengar di alet orang Perak.



Harap maklum, dorang ne segan-2 pulak kene ambik gambar.
Aku je tak berapa nak segan ambil gambar dorang.
Dorang mainkan alat muzik tradisional orang negeri sembilan. kann. :)


Comel je capal ne kann. Rasa nak ambik bawak balik tapi nasiB baek ada orang jaga. ish. =.='


Yang ne lagi lah gila besar. okeh?
Besar punya!
tak terlarat kot nak angkat.
Bapa gajah je yang pakai. hahaha. 



Cantik. ne la istana saya. haha. sila la tampar saya. =.='


Nak jugak bergambar. =.=


eh, my besh friend. :)


haa. ne anak kawan akuy yang fisrt, amnje dan mengada. heh! :D


alololo. tomel! hi hi hi


Melaka Bandar Teknologi hijau. 





- END -





2 bebelan:

Hak Milik Cik Cyda Ramli