Wednesday, May 2, 2012

02.05.2012

Berabuk sudah blog aku ne, lamenye tak update. Nasib baek aku dah ingat password blog aku ne, lega rasenye. Nampak tak tajuk kat atas nun, (mesti laa nampak kann. haha!) 02.05.2012 ape yang ade dengan tajuk aku tu ye. Tu laa tarikh keramat . haha. keramat laa sangat kann. Juz joke! Sebenarnye tarikh 2.5.2012 tu tarikh genap  usia hubungan aku dengan En kekaseh. Akhirnya, genap 3 tahun da hubungan percintaan kami. wah percintaan gitukan. hahaha!

Kami mule kenal sejak tahun 2009, time mudo-2 dolu kann. Aku ingat lagi mula-2 kiteorang kenal kiteorg kutuk mengutuk sesame sendiri, bila ingat-2 balik memang kelakar gyle. haha. Kejadian tu jadi kat perpustakaan dan tempat kami sama-2 belajar dulu. Actually, kiteorang ne satu tempat belajar. Sejak dari situ masing-2 rasa laen. hehe. Last-2 berputik laa bibit cinta antara kami. haha!


Ne masa baru je couple~ ok, agak skema ye. hehe. 
Tahun 2009~


                                       
 Masa di tempat blajar, sambut hari raya lorh~

Aku ne setahun tua dari dye. Mule-2 memang laa rasa laen memandangkan die sebaya dengan adek aku yang bongsu. Tapi bile hati da terjatuh kann. hehe. Terima laa seadanya, tapi aku rasa selesa dengan dia memandangkan kami sama-2 memiliki sifat sengal~ haha. That why bila dengan dia rasa happy je. :)

                                     
  Gambar kenangan masa pernikahan abang aku, 
      awal tahun 2012~

Kata orang memang susah nak kekalkan, memang bermacam-2 rintangan yang kami dah dapat. Susah senang sama-2 adap, alhamdulillah kami kekal sampai sekarang. Mudah-2 han en kekaseh jadi yang terakhir dalam hidup aku. wah. haha! So. aku tak nak membebel panjang-2 laa. juz nak ucap thanks sesangat dekat En Kekaseh sebab dah bahagiakan kite (hehe) selama 3 tahun dan rajin layan karenah kite yang macam-2 ne. i always love u until the end of my life. ayat en kekaseh yang di copy (hehe!) Sayang dye ketat-2 la! hehe. Ok, saya melebih-2 maafkan saya kalo ade yang meluat~ hehe.


4 bebelan:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sweet sgt !! ( tgn didada mata keatas ) hehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. adeh, excited ko komen ek. hehehe.
    thnx wey :)

    ReplyDelete

Hak Milik Cik Cyda Ramli