Friday, November 4, 2011

Oh Goreng Telur, Telurnya Masin

Hari ne takde ape yang menarik pun, keje aku ngadap lappy je sampai lebam. haha. tapi belum lebam lagi. ok? Aku sibuk belajar buat tutorial even rasa dah give up ne tapi aku punya orang selagi tak puas hati selagi boleh mengadap aku buat jugak. Memang tired lorh. Sampai tak makan. hee. Dah malam baru nak makan. Ne yang nak cerita pada tajuk kat atas nun. TELUR DADAR MASIN. haha.
Nak di jadikan cerita tengah-2 busy adap blog perut rasa lapar. Dia berdangdut pulak, memandangakan hari ni mak aku masak kari o. aku tak suke kari, aku tak suke makanan berempah & bersantan. Sangat tak gemar even kekadang terpakse makan jugak. So, aku
pun goreng lah telur. tapi bila aku makan. haha. Memang hampeh lah
sumpah masin. haha. Selalu orang tua kata masak masin ne nak kawen. tapi aku belum nak kawen tu tandenye aku xcekap nak masak. Umur dah 22 taon tapi masak aku failed. haha. Malu je, maknenye lepas ne aku kene gak memasak sebab selama ne kalau aku ke dapur pun aku juz tolong-2 yang patut je masak memang mak aku. haha. ok, cyda kamu mesti belajar masak. Kalau tak belajar jangan harap ada orang nak pinang ko. hehe. Sangat memalukan lah. Tapi tak kesah lah adat lah orang bujang. hehe. even masin pun aku tetap habiskan. hee. So, hari ni sudah terlalu penat mengadap lappy aku nak beradu lah pulak. sakit sudah segala sendi-2. hehe. Sebelum berakhir, hehe. nak ucap thanx yang tak terhingga lah pada yang follow dan tinjau-2 blog yang tak seberapa dengan cerita yang melalut-2 kat sini. Thanx sesangat. Sekian semua. Tata. Selamat Nite. haha. :)



3 bebelan:

Hak Milik Cik Cyda Ramli