Saturday, December 3, 2011

Lame Tak B-Blog

Lame sudah tak buka blog aku ne, wah sikit punya berabuk and thanx ye pada yang follow blog hampeh aku ne. hee. Bukan apa lagipun takde story lah, bosan cerita yang sama je orang pun muak lah kan. 26 hari bulan tu hari ex- student multimedia buat reunion yg pastinya Melaka jadi tumpuan lah. Lagipun bebudak kelas aku ramai orang melaka, so no choice. hehe. tapi sekali sekala nak jugak pergi tempat orang kan. Memang seronok sangat masa tu memasing jadi sengal-2 keledek bile jumpa. Tapi aku ade geng masa study dulu, nama geng aku 6-i gurl. gurly-2. Nama tu kiteorang petik dari nama kami sendiri, masing-2 ade i so tercipta lah 6-i gurl ne. Tapi sayang masa reunion ada sorang tertinggal sebab kerja yang terlampau buzy. So, berbalik pada reunion memang kecewa sikit sebab hampir dari setengah kelas tak datang pun masing-2 buzy. Tak banyak aktiviti pun, jejalan ambil gambar lelepak bergosip. haha. tu biasa lah kan. Makan-2 ne penting ne, memandangkan selera makan aku makin je bertambah sekarang. Lagipun masa kami pack ada yang jauhkan terpakse lah balik awal. Jom tetengok gambar kami.































Banyak sangat gambar yang di upload. Korang jangan muak pulak ye. aku takde apa nak cerita beter tengok gambar je lah kan. ( Yang sebenarnya aku malas nak naip. sila ketuk jari jemari ne )
Tengah-2 jejalan langit sangat menakutkan. Aku sempat jugak ambil gambar awan yang mendung dan menggerunkan. Subahanallah. 


Ciptaan Allah tu memang indah, aku suka ambil gambar yang macam ne. Last-2 hujan lebat gyle.
So, ramai lari selamatkan diri. haha. Ok, apa-2 pun seronok sangat masa ne dan akan dijadikan kenangan terindah.
Terutama dapat kekawan 6-i gurl ne, sume sengal-2 belaka. hehe.
Syg korang. Sentiasa rindu korang.
Sekian.




1 bebelan:

  1. cantek blog k.cyda.... kite x pandai sgt bblog ni...cube je skikt2.. hehe :) ni blog baru kite... gune email baru.. baru leh link kat fb.. hehe :)

    ReplyDelete

Hak Milik Cik Cyda Ramli