Tuesday, November 8, 2011

Kenapa dengan kau?


Hye, Readers. Sejak akhir-2 ne mood nak menaip amatlah malasnya seakan-2 seorang yang pemalas yang tahap melampau gaban la. Sekarang aku tengah buzy mencari-2 kerja. Wah memang payah la nak cari keje, aku pelik kebanyakan keje semuanya nak pakai yang berpengalaman abes tu macam mana yang takde pengalaman? Masalah betul kebayakan yang aku minta pun mesti macam tu. Memang lah nak yang ade pengalaman tu lebih baik tak payah nak ajar, tapi kalau tak bagi peluang macam mana nak de pengalaman? So, terpekse lah buka syarikat sendiri ye tak. hehe. Tapi sabtu ne aku ade temuduga tak tahu lah macam mana situasi kerja tu, Nak-2 syarikat peguam. Tapi kalau rezeki aku, alhamdulillah. Tapi awal-2 puan tu dah cakap Cik Cyda "B ON TIME" ye. haha. Agak tegas lah jugak tapi aku faham dah nama pun perempuan mesti macam tu. So, berbalik pada cerita kenapa dengan engkau? Kenapa dengan aku sebenarnye saja tukar ayat. ok, saya senget. Erm, sejak akhir-2 ne aku selalu ade masalah tido malam. Bila malam je tido aku mesti terganggu, aku memang payah nak lelap. Selalunya memang lambat aku dapat lelap, pukul 3 pagi 4 pagi baru aku dapat lena. Kata orang kalo tido malam terganggu berpenyakit masalah tekanan darah rendah? betul ke?
Aku pun tak berapa pasti sama ada fakta atau auta ka? Tapi apa pun aku cube sedaya upaya untuk lelap jugak. So, malam ne aku mencuba, cube, cube, lagi, dan lagi. Harap aku lena dibuai mimpi yang indah. haha. Ok lah. Good evening semua. Aku dalam keadaan tak berape nak sedar. ok. itu ridiculous. hehe. Bubye! :)
                                                                                                                               

   
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

0 bebelan:

Post a Comment

Hak Milik Cik Cyda Ramli