Saturday, October 22, 2011

Nur Batrisyia Balkis

Nur Batrisyia Balkis dengan nama panggilan Balkis. Ne anak buah pertama aku. So excited time kak long nak melahirkan tu. Dan alhamdulillah semuanya selamat. Syukur dengan kelahiran baru ne merapatkan hubungan kekeluargaan antara kami. Balkis jadi kesayangan kami. Terutama my mom la. Yela cucu pertama mahu nye ta sayang melambung. haha. Aku pun sayang gile sanggup ta baca novel sanggup ta buka fb sanggup ape - ape je sebab nak mengadap si balkis ne. Memamng kuat menangis nak - nak kalo ta de sape yang dukung die. Ok. tido mesti kene dodoi dulu. Sape ajar? aku yang ajar. haha. Nasib la kak long aku tu. Btw aku lampirkan pic anak buah aku. Camera aku penuh gambar dye je. So geram tengok muke dye.


       Setelah di dodoi...

whoah...


                                             

Takut aje...

Terlampau agresif..

ok..gambar terbaru dye..da start nak tembam :)


Ok. Ne lah antara gambar - gambarnye. Banyak lagi tapi karang ta cukup forum plak. haha.
To anak buah aku ne. Mak cik sayang kat kamo tau.
Da besar jadi anak yang baek k. 

0 bebelan:

Post a Comment

Hak Milik Cik Cyda Ramli