Wednesday, October 26, 2011

Bersama menghabiskan masa.

Hari ini public holiday sempena depavali. Happy depavali pada yang menyambut. :)
Seronok rasanya bersama - sama dengan orang tersayang menghabiskan masa dan membuang masa berpoya - poya. haha. Thanx to sang kekaseh yang sanggup layan karenah aku yang bermacam ragam. hee.
So hari ini macam biasa lah keluar mesti tak sah kalau ta singgah kat wayang kan. Memandangkan aku ni memang kaki wayang pantang ade cerita baru. Yang pastinye sang kekaseh lah yang kene teman. :)
Tapi kali ini rasa tak syok la sebab cerita yang kami tengok tu agak membosankan. Membazir duit pun ye gak. haha. Nak tahu cerita apa?

                                                                       
       Selepas abis aje tengok cerita ni kami pun jejalan je la. Sampai tak cukup kaki gune tangan pulak!haha. juz joke.



   Takde motip. tunjuk kasut buruk. 


  Sambil jejalan lepak - lepak la dekat atas padang dataran. Tempat popular orang lepak dan memang ramai lah berposing kat situ. Tapi kebanyakannya ramai pelajar sekolah aje. Aku pun nak jugak rasa jadi budak sekolah balik. haha. Sambil - sambil duduk apa lagi aku  pun posing sama macam mereka. hehe. Terimas sang kekaseh.


         
Yeah! ni lah minah yang suke berkaki ayam.



Bujet comel lah ne. haha. Sempat capture! 


Tengah - tengah lepak tetibe hujan la. haha. Masing - masing semua terpakse berteduh tapi hujan tak de la lebat mana pun ade tu tak berganjak. Seronok agaknye mandi hujan. haha. Hari ni memang rasa seronok sangat kredit to sang kekaseh yang setia temankan aku dan cube mengembirakan hati aku. Tenang rasanya bila dia ada di sisi. ( cehwah. aku da gatai na! :p ) Tapi its a realiti. hehe. Thnx sayunx! i lap u lah! :P  
                                                               

                                                                                                                                                     

1 bebelan:

Hak Milik Cik Cyda Ramli